If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.
Пишейки и разглеждайки сайта доколкото разбирам пика не трябва да е по-голям от работното налягане от една десета бара или 0,06-0,08 При мен е три десети
И защо ти е умишлено с предварение? Върни си центровката както трябва. Големия пик не е кой знае колко голям, но може и геометрията да се движи трудно или оста на клапана, или пък може да има ремап някакъв... и пак ти казвам нормално е да има пик при гейтова турбина с механично управление на налягането. И да се съдереш няма да спреш този пик
И защо ти е умишлено с предварение? Върни си центровката както трябва. Големия пик не е кой знае колко голям, но може и геометрията да се движи трудно или оста на клапана, или пък може да има ремап някакъв... и пак ти казвам нормално е да има пик при гейтова турбина с механично управление на налягането. И да се съдереш няма да спреш този пик
Я кажи повече за центровката и как точно става предварението при комънрейла, че ми стана интересно
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Я кажи повече за центровката и как точно става предварението при комънрейла, че ми стана интересно
Какво значи предварението при комън рейла?Тук става въпрос за тайминга/центровката на разпределителния вал.Какво му е интересното.Колегата го е направил това по някакви свои причини,които не споменава.
Колеги може да не се изразявам много точно но въпреки че бях писал и питал в друга тема набързо ще го опиша пак. Та при смяна на водна помпа свалих ремъка и при събирането без да искам съм обърнал посоката на ремъка. Отворих наново ангренажа и свалих ремъка за да го сложа както трябва. Но като сложих белега на ремъка да съвпадне с белега на шайбата на разпределителният вал то белега на ремъка който трябваше да съвпадне с белега на коляновият вал се разминаваше с един зъб. Това разминаване беше така че белега на коляновият вал беше един зъб напред по посока на часовниковата стрелка Незнам как е при съвременните коли но от по-стари знания си мисля че това е предварение. Умишленно не го наместих защото колата върви значително по-добре. Недостатъка е че когато е студена има една по-твърда работа на двигателя малко по-шумен е. Предполагам че това е детонационното горене но не съм сигурен. Но повтарям вървенето е доста по-добре. Та тогава питах може ли да си повредя двигател, турбина или нещо друго с това нещо наречено от мен центровка
Колеги може да не се изразявам много точно но въпреки че бях писал и питал в друга тема набързо ще го опиша пак. Та при смяна на водна помпа свалих ремъка и при събирането без да искам съм обърнал посоката на ремъка. Отворих наново ангренажа и свалих ремъка за да го сложа както трябва. Но като сложих белега на ремъка да съвпадне с белега на шайбата на разпределителният вал то белега на ремъка който трябваше да съвпадне с белега на коляновият вал се разминаваше с един зъб. Това разминаване беше така че белега на коляновият вал беше един зъб напред по посока на часовниковата стрелка Незнам как е при съвременните коли но от по-стари знания си мисля че това е предварение. Умишленно не го наместих защото колата върви значително по-добре. Недостатъка е че когато е студена има една по-твърда работа на двигателя малко по-шумен е. Предполагам че това е детонационното горене но не съм сигурен. Но повтарям вървенето е доста по-добре. Та тогава питах може ли да си повредя двигател, турбина или нещо друго с това нещо наречено от мен центровка
Скоро ще разбереш какво е това тракане на студено.Ако искаш да си караш колата дълго,по-добре си зацепи ремъка както трябва,защото ако не знаеш при
ЖТД-то горивната камера е в буталото,а клапаните и буталата се разминават на милимундри.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Не вярвам тракането да е от допир на бутало с клапан Предполагам че тогава тракането ще е по метално Между другото когато времето и преди е било по студено пак имаше разлика в това тракане но по малко се чуваше. А и вече навъртях около 1500км. Ако имаше проблем трябваше да излезе. По скоро се съмнявам да не се развиват някакви лоши температури при турбината или да се товарят лагери или нещо от сорта. Относно този зъб напред - Ако с нормална центровка ми прескочи ремъка зъб то ставам като сега а ако на мен сега ми прескочи зъб ще съм за двигател защото буталото и клапана ще си кажат наздраве
Пробвах с още зъб и въртейки валовете с ключ клапаните се бият у буталата и закамяват В движение закамяването ще бъде избягнато Дано не стигна до него
Здравейте момчета ,
моля за малко помощ .Незнам дали питам в правилната тема , но преди малко от сервиза ми казаха , че колата /АР 166 /2,4 ЖТД - 99г. / има проблем с турбото .В момента го свалят и още нямам много инфо ,но много моля, кажете ми къде в Пловдив да го закарам и при кого ?
Колата купихме скоро , а другата ни Алфа е бензинова и нямам представа къде да ремонтирам дизела .Освен това съм жена / не блондинка /, затова моля за разбиране , ако не обяснявам нещо правилно .
Всякакви съвети ще ми бъдат от полза .
Здравейте момчета ,
моля за малко помощ .Незнам дали питам в правилната тема , но преди малко от сервиза ми казаха , че колата /АР 166 /2,4 ЖТД - 99г. / има проблем с турбото .В момента го свалят и още нямам много инфо ,но много моля, кажете ми къде в Пловдив да го закарам и при кого ?
Колата купихме скоро , а другата ни Алфа е бензинова и нямам представа къде да ремонтирам дизела .Освен това съм жена / не блондинка /, затова моля за разбиране , ако не обяснявам нещо правилно .
Всякакви съвети ще ми бъдат от полза .
Предлагам ти да разбереш номера на твоята турбина и да изчетеш цялата тази тема иначе всичко трябва да се изпише наново Дали твоята турбина ще може или неможе да се рециклира може да се разбера по номера и Ако ще се сменя с нова или стара пък е въпрос на пари
При кого да отидеш в Пловдив трябва да се включат колеги от вашият район да те упътят
Предлагам ти да разбереш номера на твоята турбина и да изчетеш цялата тази тема иначе всичко трябва да се изпише наново Дали твоята турбина ще може или неможе да се рециклира може да се разбера по номера и Ако ще се сменя с нова или стара пък е въпрос на пари
При кого да отидеш в Пловдив трябва да се включат колеги от вашият район да те упътят
Благодаря ти !
Темата я изчетох , но още незнам номера на турбината .
Надявам се , до довечера да го разбера .
Здравейте момчета ,
моля за малко помощ .Незнам дали питам в правилната тема , но преди малко от сервиза ми казаха , че колата /АР 166 /2,4 ЖТД - 99г. / има проблем с турбото .В момента го свалят и още нямам много инфо ,но много моля, кажете ми къде в Пловдив да го закарам и при кого ?
Колата купихме скоро , а другата ни Алфа е бензинова и нямам представа къде да ремонтирам дизела .Освен това съм жена / не блондинка /, затова моля за разбиране , ако не обяснявам нещо правилно .
Всякакви съвети ще ми бъдат от полза .
Здравей.колега!
За турбото ако си е заминало,намираш телефон на Реал Турбо но на централния офис мисля,че е в София.Ще ти обявят някаква цена но аз го взех около 1600лв.,попитай за отстъпка ще ти дадат.Но силно се надявам да опираш до ново късмет!
О да и за турбината,да внимаваш,че са два модела на единия охлюва е с по-голям наклон и не може да се сложи опира в гредата под радиатора!!!
Comment